Navajo land - Reisverslag uit Kayenta, Verenigde Staten van peterolinoor - WaarBenJij.nu Navajo land - Reisverslag uit Kayenta, Verenigde Staten van peterolinoor - WaarBenJij.nu

Navajo land

Door: Noor Andreoli

Blijf op de hoogte en volg

04 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Kayenta

Lieve allemaal
Vandaag woensdag 4 oktober,
weer een prachtige dag en zijn we al vroeg begonnen aan een mooie toer ,dwars door de pampa's en verderop de canyons.Langs en op de autowegen lopen de koeien en paarden,zeer apart.
De canyons zijn prachtig en raken we niet uitgekeken, De plaatsjes waar we door rijden of overnachten de laatste 2 dagenzijn zeer armoedig en heerst er onder de bevolking een grote armoede.Ze leven vaak in krotten of stacaravans ,maar waar ze van leven is mij een raadsel, De grond is er niet naar om wat te verbouwen.Gisteren hebben we de noord en zuid RIM bekeken van Canyon de Chilly in Chinle en bij elke overlook zaten de Indiaanse vrouwtjes op de grond om hun eigen gemaakt waar aan te bieden bieden . Je voelt je wel eens ongemakkelijk dan als je niets koopt.De lodges zijn prima verzorgt .Vandaag maken we de toer verder naar Cortez en horen jullie later wel weer , veel liefs Noor en Peter.

  • 05 Oktober 2006 - 11:20

    Joost:

    Kun je me contacteren over fax nummers van je komende hotels? ik heb die in de komende dagen een handtekening van je nodig ivm het passeren van de acte bij de notaris van de investering!!
    dit kan per fax, maar dan moet ik weten waar die heen gestuurd moet worden. ik verwacht in de loop van volgende week te closen, maar ik weet nog niet precies wanneer.

    veel plezier met de reis, en met dank,

    Joost

  • 05 Oktober 2006 - 22:57

    Fred Andrioli:

    Leuk om op deze manier iets van jullie te horen.
    Ines en ik hopen dat jullie nog veel mooie ervaringen meemaken.
    Zijn jullie terug voor de Ravelli-meetings (22 oktober-nog niet zeker- en 5 november)?

    Hartelijke groeten,

    Fred en Ines Andrioli

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Kayenta

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 15575

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: