Wisconsin belevenissen; 26th FM symposium - Reisverslag uit River Falls, Verenigde Staten van peterolinoor - WaarBenJij.nu Wisconsin belevenissen; 26th FM symposium - Reisverslag uit River Falls, Verenigde Staten van peterolinoor - WaarBenJij.nu

Wisconsin belevenissen; 26th FM symposium

Door: Peter Andreoli

18 Oktober 2006 | Verenigde Staten, River Falls

Dinsdag 17-10-2006

Dear friends,

Zaterdag 14/10 hebben we met Tammy Vasavada de omgeving verkend: een fruittelers bedrijf bezocht waar we Halverson appels hebben geplukt en wat pompoenen meegenomen. Deze pompoenen tot Halloween figuren omgetoverd en de pitten in de oven gestopt voor verdere consumptie. s'Avonds werd het symposium geopend. Zondag 15/10 heb ik mijn verhaal gehouden tussen 2 gladde verkoop verhalen in. Ons Premitest SALMONELLA verhaal werd enthousiast ontvangen. Verschillende firma's zijn nu geattendeerd op onze test, hopelijk komen er een paar klanten uit. Ook de demonstratie van onze Premitest door DSM verliep voorspoedig. S'avonds met 20 mensen gedineerd in de West Wind.We beginnen al aardig te wennen aan de 50 F temperatuur verschil tussen CA en WI.Noor is door Tammy de hele dag op sleep touw genomen naar Hudson en Still Waters. Maandag 16/10 was een lange en zware dag, wel leuke contacten gelegd. Noor heeft te voet Riverfalls verkend en was s'avonds bij het banquet aanwezig. Dinsdagochtend 17/10 werd het 26th symposium afgesloten en s'middags een excursie naar the big company(10.000 employees) 3M in Minneapolis, een zeer innovatieve onderneming. Daar de uitvinder, Arthur Fry, ontmoet van de Post-It stickers. Ze verkopen meer dan 6000 verschillende produkten!! In hun gloednieuw Innovation Center kregen we een goed beeld wat dit bedrijf in zijn mars heeft. In 3M huis winkel een golf handschoen gekocht.
S'avonds met 7 mensen uit eten geweest in een goed italiaans restaurant te Hudson.
Morgen vliegen we terug maar gaan we eerst nog the biggest mall of AMerica bezoeken.

Hartelijke groeten en tot gauw Peter en Noor.

• 18 Oktober 2006 - 07:55

Hans & Wil:

Valt weer veel te beleven en hopelijk komen er leuke zaken uit voort. Goede thuisreis gewenst. Met Brigitte en Jeroen gaat ook alles goed.

• 18 Oktober 2006 - 18:55

Marianne En Hans:

We hebben genoten van jullie reisverhalen.
    Behouden terugkomst.

Marianne gaat 12 november naar het ziekenhuis.

Tot binnenkort,
    hartelijke groet.

Marianne en Hans

• 30 Oktober 2006 - 20:44

Bob:

je hebt je presentatie gehouden tussen twee gladde verkoopverhalen .Was dat een pre voor je en heb je dat kunnen uitnutten met een prima wetenschappelijk en begrijpelijke presentatie ?