Stormachtig - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van peterolinoor - WaarBenJij.nu Stormachtig - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van peterolinoor - WaarBenJij.nu

Stormachtig

Door: Noor Andreoli

07 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vrijdag 6-10-2006
Lieve allemaal
We hebben er een paar pracht dagen opzitten .
Allereerst de Grand-Canyon was indrukwekkend en een paar schitterende hikes gemaakt.Het weer was prima,met veel zon.De volgende stap was naar Monument Valley ,gigantische rotspartijen,wel veel armoede onder de Indiaanse bevolking.
woensdag 4-10 naar Canyon de Chilly ,daar de cliff dwellings (rotshuizen) en kiva's bewonderd ,o.a Cliff Palace onder leiding van een ranger bekeken .Cliff Palace is gebouwd in 1260,in de hele Canyon zijn zeker 600 dwellings.We kwamen ogen tekort.
Vandaag een zeer natte dag, er viel zelfs natte sneeuw ,we zijn van Cortez via de 95 naar Natural Bridges gereden,waar we de drie bruggen hebben bewonderd,Wat is de natuur toch mooi.
Helaas bij Hanksville was de weg 24 afgesloten en moesten we omrijden via Fremont Junction (100 mile) om onze route te blijven volgen.Vanavond hoorden we dat er 2,02 inches regen was gevallen en de weg daar op twee plaatsen was weggespoeld.
Helaas Bryce Canyon niet gehaald ,hopenlijk morgen.
Marianne sterkte , ik hoop dat ze gauw bellen.Jeroen en Brigitte neem waterdichte regenkleding mee.Joost ik laat zo spoedig mogelijk weten waar je ons kunt bereiken per fax.Veel liefs allemaal ,Peter en Noor

• 09 Oktober 2006 - 19:58

Hans & Wil:

We waren niet meer aangesloten op jullie site maar via het bericht van Jeroen en Brigitte kunnen we weer meekijken en hebben ons aangemeld. Nu de dingen die jullie gezien hebben zijn werkelijk indrukwekkend. Brigitte en Jeroen zijn op tijd hier vertrokken en zullen spoedig bij jullie zijn. We wensen jullie veel plezier toe met z'n vieren en zien de volgende berichten weer met spanning tegemoet.