Andreoli's have landed in Williams - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van peterolinoor - WaarBenJij.nu Andreoli's have landed in Williams - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van peterolinoor - WaarBenJij.nu

Andreoli's have landed in Williams

Door: Peter Andreoli

02 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Williams

Met ruim 4 uur vertraging vanwege een kapotte KLM Boeing 747 in California, Los Angeles aan gekomen. De huurauto een Chevy opgehaald en een hotel, Taverne LOdge, opgezocht. Zondag 1 oktober en route naar Arizona gereden via F10-->F15-->F40 grotendeels dessert. Om 17.30 in Williams beland en daar in Carlodge gelogeerd. Heerlijk bij italiaan gegeten.Vandaag maandag 2 oktober gaan we naar de Grand Canyon.
Salut
Peter & Noor

• 02 Oktober 2006 - 16:47

Brigitte:

Tjee, het is te hopen dat ze bij onze vlucht weten hoe het niet moet..
    Jullie zijn al lekker op de route zo te lezen, leuk!
    Ik ben benieuwd hoe je de grand canyon gaan beleven!
    Wij zijn onze dagen inmiddels aan het aftellen. Knuffel Brigitte

• 02 Oktober 2006 - 17:32

Hans En Wil:

Heel fijn dat jullie aangekomen zijn ondanks de vertraging.. Wij hebben een zelfde situatie meegemaakt toen we met Brigitte in 2002 naar Bali gingen want toen wilde de accu's van de Garuda ook niet opladen. Nu ja liever op de grond dan in de lucht. Fijne voortzetting en we horen wel weer.

• 02 Oktober 2006 - 18:19

Yvette En Wibout:

Geniet, heel veel genieten. Maar dat zal wel lukken in die omgeving.

• 02 Oktober 2006 - 18:41

Jeroen:

Over een weekje zien we jullie in L.A. Ik zal Barbara en Gerald vandaag nog even bellen. We hebben gisteren nog een cadeautje voor hun gekocht. Veel liefs en 'n knuffel

• 03 Oktober 2006 - 12:48

Elly En Eric:

geniet van jullie reis!Veel plezier in de states. Sabine en Gustaf zijn net terug. Liefs

• 03 Oktober 2006 - 19:50

Ad En Ans:

Heel leuk dat we zo weer met jullie mee kunnen genieten, gelukkig zijn jullie goed aangekomen ondanks de pech. De Grand Canyon lijkt me het einde, veel plaatjes schieten hoor. Geniet ervan en wij volgen jullie van hieruit. Veel groetjes van ons.

• 05 Oktober 2006 - 20:44

Marianne En Hans:

Leuk dat jullie weer zo'n reisverhaal maken. Kunnen we fijn met jullie meegenieten.
    Wat een contrast hè, ons goede leven hier en het leven waarmee jullie op dit moment geconfronteerd worden.

Hier gaat alles redelijk: met mij goed, met Marianne minder. Er is nog geen zicht op een spoedige operatie.

We wensen jullie een heel fijne vakantie.
    Hartelijke groet, Marianne en Hans