Amazing four States - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van peterolinoor - WaarBenJij.nu Amazing four States - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van peterolinoor - WaarBenJij.nu

Amazing four States

Door: Peter Andreoli

10 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Palm Springs

Dinsdag 10 oktober
Na de verschrikkelijke vrijdag 6/10 met een eeuw record aan regen in Hanksville, 3-4 inches in een etmaal was de zon weer volop terug. In Loa 7/10 moesten we eerst het ijs van de auto krabben zonder ijskrabber!!Via route 12, een zeer mooie weg, naar Bryce Canyon gereden. Door water en wind zijn hier prachtige rotsbeelden gevormd. Na 5 uur rond hiken via 12 en 89 naar Glendale gereden en daar in B&B Creekside overnacht na eerst op de veranda in het zonnetje een lekkere fles rode wijn gedronken te hebben.Ook wat appels en peren van de boom geplukt voor onderweg.Zondag 8/10 kregen we een prima ontbijt met scrambled eggs en bacon. Om 8.00 uur vertrokken via National Forest richting ZIon NP. In de Canyon met shuttle bus rond getourd en 2 korte hikes gemaakt: Riverside en Parus. Nu alles van de bodem van de canyon bekeken. Na 4 uur opweg gegaan naar Las Vegas 9W-->15S waar we om 15.00uur en 190 miles aankwamen.De hele STRIP afgereden wat een bonte kermis. Toen door naar Barstow (165 miles,2.5 uur) en daar in Comfort Inn O/N. Als dinner mixed salads gegeten.Deze dag 4 STATES aan gedaan (UTah, Arizona, Nevada en California)Maandag 9/10 via 15S en 210W bij FRances Andreoli op bezoek geweest met een heerlijke Mexicaanse lunch/diner. Toen Jeroen en Brigitte in LAX opgehaald en naar Palm Springs gereden in bijna 3 uur (405-110N-91E-10E-111. Zeer gastvrij ontvangen door Barbara(80) en Gerald(86)Lammers, de pleegouders van Jeroen in Ida.Dinsdag 10/10 na het zwemmen hebben Jeroen en Peter een pergola gemaakt tbv het 60 jarig huwelijks feest van B&G.S'middags de omgeving verkent.Ans we hebben veel foto's gemaakt, Edwin bedankt voor het doorsturen, en fijn dat Remco en Pascalle weer veilig geland zijn , veel liefs Noor en groeten Peter

• 11 Oktober 2006 - 08:51

Hans &Wil:

Sjonge, sjonge, sjonge dat zijn me barbaarse omstandigheden. Jullie komen straks als poolvorsers en regen-specialisten terug! Gelukkig waren Jeroen en Brigitte een half uur vroeger dan gepland. Wil je ze de groeten overbrengen en hoeveel kilometer film heeft Jeroen al gemaakt. Ik heb dinsdag mijn nieuwe Panasonic video camera al ontvangen.
    Veel plezier met z'n 4en.

• 11 Oktober 2006 - 14:29

Joost:

klinkt goed hierboven. heb ook nieuwe handtekening voor partcipatie overeenkomst nodig. laat even weten wanneer het schikt, met een fax nr.

dank, en veel plezier,

Joost