Fax voor Joost - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van peterolinoor - WaarBenJij.nu Fax voor Joost - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van peterolinoor - WaarBenJij.nu

Fax voor Joost

Door: Peter Andreoli

Blijf op de hoogte en volg

07 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Joost,
Zaterdag 7/10, mijn mobiel laadt hier niet op en emailen lukt ook niet.Vandaar dat ik het via deze weblog doe. Ik bel je maandag 9/10 of dinsdag 10/10 een fax nummer door om de handtekening te regelen. Tot horens, Salut
Peter

  • 07 Oktober 2006 - 07:03

    Edwin:

    ik heb dit bericht nu doorgestuurd naar Joost. een beetje laat ik was gister niet thuis.
    veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Bryce Canyon

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 15569

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: