Van warmte naar de kou - Reisverslag uit River Falls, Verenigde Staten van peterolinoor - WaarBenJij.nu Van warmte naar de kou - Reisverslag uit River Falls, Verenigde Staten van peterolinoor - WaarBenJij.nu

Van warmte naar de kou

Door: Peter Andreoli

14 Oktober 2006 | Verenigde Staten, River Falls

zaterdag 14-10-2006

Lieve allemaal

Bedankt voor de leuke reacties.Jeroen en Brigitte zijn woensdag vertrokken naar Las Vegas en wij naar San Diego.We hebben het heel fijn gehad bij Barbera en Gerald en wonen ze heerlijk daar in Palm Springs ,zowiezo wat klimaat betreft. Beter dan in Ida waar de sneeuw al ligt.In San Diego naar Sea Wordl geweest ,prachtige shows gezien van Orka,s ,zeeleeuwen en dolfijnen en kletsnat geworden.De dag erop langs de kustweg nr.1 (toch 3 banen dik) terug richting LA gereden .In San Clemente gestopt en gezwommen in de Pacific Oceaan ,waar achteraf Peter zijn zwembroek vergeten is.Het was een mooie tocht .
In Redondo Pier Inn overnacht en waren vrijdag tegen 9.00 uur bij Alamo om onze auto in te leveren na bijna 5000 kilometer extra op de teller.Na een voorspoedige vlucht zijn we in River Falls aangekomen ,opgepikt door Laura Walsh van de Uni.Het is hier slechts enkele graden boven nul maar schijnt gelukkig de zon vandaag
Dadelijk worden we opgehaald door de organisator van het symposium , voor wat sightseeing.
Joost we hebben 3x gepoogd terug te faxen ,
maar staat waarschijnlijk het apparaat uit bij CPs.We blijven proberen .

Hartelijke groeten Peter en Noor.

• 14 Oktober 2006 - 16:49

Hans & Wil:

Hadden nooit gedacht dat Peter zonder zwembroek de Pacific zou gaan bestormen. (Grapje). Maar 5000 km extra dat is nogal wat. Hebben van J&B ook telefoontje gehad en dat gaat daar prima.
    Veel plezier verder.

• 15 Oktober 2006 - 19:24

Pascalle:

Hallo Lieve globbetrotters,

Rem en ik zijn weer helemaal thuis, alle vakantiekleding ligt weer in de kast en morgen is de vakantie definitief voorbij en gaan we weer aan de bak. Mijn kleurtje is bijna al verdwenen, dus daar zien jullie niet veel meer van. Ben erg benieuwd naar jullie verhalen en de foto's. Wij hebben zo'n 500 foto's dus word weer veel plakken. We hebben veel foto's van Tas en ronald met Lars. Was heerlijk om ze weer te zien! Jullie tot donderdag!! Dikke knuffel Moppie

• 16 Oktober 2006 - 19:50

Rya En Wouter:

leuk te lezen dat jullie zo genieten, gezellige voortzetting, wij zijn een weekje naar Kreta.

• 17 Oktober 2006 - 17:19

Pascalle:

Hallo Amerikagangers,

Heb jullie gesmst en gebeld, maar helaas geen gehoor. Willen jullie het adres en eventueel ander nummer doormailen of bellen van Erik van Nieuwenhuizen. Het nummer dat jullie doorgetuurd hadden is niet meer in gebruik.
    Aanstaande donderdag ben ik vanaf 13.00 uur thuis, dus als jullie een lift nodig hebben met jullie bagage. Ik kan jullie altijd oppikken in Dordrecht ofzo!!!!!

Ik hoor wel wat uitkomt of kan! Dikke knuffel moppie