100 jaar Rotary in Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van peterolinoor - WaarBenJij.nu 100 jaar Rotary in Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van peterolinoor - WaarBenJij.nu

100 jaar Rotary in Santiago

Door: Peter Andreoli

22 Mei 2005 | Spanje, Santiago de Compostella

23e dag: 20 mei, Met slechts 100 deelnemers maar van hoge kwaliteit een zeer goed verzorgd programma gehad op wisselende fantastische, antieke locaties.Een speciale mis in de kathedraal gehad ter ere van 100 jaar Rotary met als apotheose het slingerend wierookvat(Botafumeiro) tot in de nok van de kathedraal, zeer indrukwekkend. De statiefoto met alle deelnemers + antieke auto,s, werd overtroefd door onze Finisterra´s. Minstens tientallen fotograven schoten plaatjes , het was een ongeregeld zootje dankzij ons.2 keer zijn we opgetreden met ons koorteam en hebben alle 50 coupletten mogen zingen.Volgens onze planning proberen wij woensdagmiddag 25 mei in Chinon te zijn. Donderdagavond zijn we dan thuis. We zien naar jullie uit!!

• 22 Mei 2005 - 19:16

Hans & Wil:

Eind goed al goed. Wat zullen jullie stemmen gesmeerd moeten worden. Als dit met famous grouse gebeurt dan zal ik voorzingen.
    Welkom thuis

• 23 Mei 2005 - 09:38

Jeroen:

Een hele goede thuisreis gewenst... ben erg benieuwd naar al jullie verhalen

• 23 Mei 2005 - 18:27

Noor:

Rij voorzichtig en doe Erik en Elly de groeten van hier .
    Tot donderdag

• 25 Mei 2005 - 20:01

Marije En Kids:

Morgen dus weer in Nederland.... net op tijd om 30 graden mee te maken:)!
    Een goede terugreis en tot snel!!!
    xxx