De eerste foto's uit Santiago de Compostella - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van peterolinoor - WaarBenJij.nu De eerste foto's uit Santiago de Compostella - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van peterolinoor - WaarBenJij.nu

De eerste foto's uit Santiago de Compostella

Door: Remco namens Peter Andreoli

17 Mei 2005 | Spanje, Santiago de Compostella

FOTO'S Ontvangen 17-05-2005 om 19:50
Bericht van Peter
Hierbij de eerste foto's uit Santiago de Compostella, het doel is bereikt en de zon schijnt weer!

-----------------------------
Een overzichtskaart van de route:
-----------------------------

• 17 Mei 2005 - 19:45

Remco Hendrickx:

Dat wordt groot feest, de eindbestemming is bereikt! Van harte gefeliciteerd met de deze enorme prestatie!
    Remco

• 17 Mei 2005 - 19:57

Edwin:

Dit is werkelijk groots! gefeliciteerd met deze unieke sportprestatie. ik had dit niet zo snel verwacht, maar ik moet toch ergens de sportdrive van hebben en nu weet ik het zeker! van harte Pa

• 17 Mei 2005 - 21:21

Hans & Wil:

Van harte gefeliciteerd met deze eindzege. Breng dit ook svp over aan het peloton. Wij vinden dit een fantastische prestatie. We nemen er later wel een slok op.

• 17 Mei 2005 - 21:32

Jan En Joke Van Der Woude:

Peter en alle andere deelnemers: proficiat met deze bijzondere prestatie; wij zullen er hier ook een wijntje op drinken

• 17 Mei 2005 - 21:58

Peter Van Der Arend:

Peter,

Van harte gefeliciteerd met je behouden aankomst in S de C.Je hebt een geweldige prestatie geleverd.Geniet van de dagen in S de C en het Rotary eeuwfeestTot ziens in Delft

• 18 Mei 2005 - 05:12

Paul Andreoli:

Proficiat! Geniet van de voldoening na alle ontberingen! Ik kom gauw eens naar de verhalen 'uit de eerste hand' luisteren.
    Warme groet voor allen!

• 18 Mei 2005 - 06:15

Anton/jeanne:

Gefeliciteerd!!
    Geweldige prestatie. Doe de groeten aan Jacobus.

• 18 Mei 2005 - 06:42

Pascalle:

Hoi ouwe dibbes, gefeliciteerd met het behalen van het einddoel. Nu lekker genieten van de stad en hopelijk blijft het zonnetje schijnen. Even bijkomen van de fysieke inspanning en de fietsspiertjes wat rust gunnen. Dikke knuffel Moppie

• 18 Mei 2005 - 07:50

Jeroen:

Gefeliciteerd met jullie prestatie! Geniet van de welverdiende rust en het mooie weer!

• 18 Mei 2005 - 08:02

Yvette De Vreeze:

Peter, gefeliciteerd. Echt geweldig.

• 18 Mei 2005 - 08:21

Loek:

De fans zijn trots op jullie en zullen de verhalen missen!!
    Tot snel in Nederland

• 18 Mei 2005 - 09:05

Siemen Sleeswijk Visser:

Beste Peter,
    Boule Noire weet natuurlijk dat jij zo'n taaie rakker bent. Bravo en gefeliciteerd.

• 18 Mei 2005 - 09:36

Paula Deumens:

Proficiat met deze prestatie!
    Groet Jacobus van mij.
    Liefs Paula

• 18 Mei 2005 - 09:39

Bob Bergkamp:

Gefeliciteerd! Peter, ik zal Intermezzo vanavond informeren, met een kopie van jullie bericht

• 18 Mei 2005 - 10:03

Michiel:

Hoi Charles en companen,

Gefeliciteerd met het bereiken van Santiago! Geniet ervan.

Groetjes van neef Michiel

• 19 Mei 2005 - 10:43

Gerard En Netty Van Schaik:

Peter, van harte gefeliciteerd met deze
    mooie prestatie. We hopen niet dat deze inspanning je
    tennisprestaties nadelig zal beinvloeden.
    Hartelijke groeten, ook aan je reisgenoten van Netty en Gerard.

• 20 Mei 2005 - 14:17

Peter:

nogmaals gefeliciteerd met de overwinning. enorme prestatie.We drinken er samen met jou en noor nog een goed glas wijn op. liefs eric en elly

• 20 Mei 2005 - 14:19

Elly En Eric:

lees voor peter eric en elly